Är du småföretagare vet du att tiden ofta är knapp eftersom det finns många måsten även bortom kärnverksamheten. Olika typer av administrativa sysslor kan vara tidsödande när saker och ting inte går på räls. Men använder du rätt tjänster behöver du sällan oroa dig och det är här notarius publicus drop in i Stockholm kommer in i bilden.

Snabb handläggningstid på notarius publicus drop in

Hur lång tid ett ärende behandlas i samband med bestyrkande av handlingar kan vara helt avgörande för ett företag. Inte sällan behöver du ett giltigt intyg inom en bestämd tid och tyvärr är det ofta handläggningstiden är för lång. Men väljer du istället en notarius publicus i Stockholm med drop in har du dina dokument färdiga på ett ögonblick. På så sätt avlastar du ditt arbete och kan fokusera på rätt saker.

Olika exempel på tillfällen då du kan behöva en notarius publicus med drop in:

  • Namnunderskrifter på avtal
  • Översättningar av dokument
  • Apostille på utlandshandlingar

Hur fungerar drop in?

Som term innebär drop in att du besöker ett kontor utan bokad tid. Om du ska använda dig av företagstjänster som notarius publicus i Stockholm med drop, in är det viktigt att känna till öppettiderna. I regel kan du besöka en notarius publicus alla vardagar under dagtid, men kolla upp detta innan du beger dig till kontoret. Väl på plats kan det hända att du får vänta tills det är din tur, men när du får hjälp brukar allt gå tämligen fort och du kan trava ut genom dörren med dina stämplade dokument samma dag.